

Ogłoszenie o zatrudnieniu
Dyrektor Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w
Toruniu
zatrudni na stanowisko
Starszy Asystent
w wymiarze 1 etatu,
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
· współpraca z Projektantem przy procedurze sporządzania projektów planów miejscowych, w zakresie prowadzenia dokumentacji i uczestnictwa w sporządzaniu projektu planu.
Sporządzanie pod nadzorem i wg wskazówek Projektanta:
· koncepcji urbanistycznych i urbanistyczno-architektonicznych,
· wykonywanie analiz przestrzennych, środowiskowych, urbanistycznych
i architektonicznych dla obszarów miasta Torunia.
niezbędne (konieczne):
· wykształcenie wyższe (mgr inż. arch., mgr inż. lub mgr ) z zakresu architektury
i urbanistyki, gospodarki przestrzennej lub geografii,
· posiadanie stażu pracy w jednostkach projektowych zajmujących się planowaniem przestrzennym,
· umiejętność pracy z oprogramowaniem typu CAD,
· dobra obsługa komputera w zakresie MS Office,
· obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
·
dodatkowe (pożądane)
· znajomość problematyki GIS,
· znajomość regulacji prawnych z zakresu: gospodarki przestrzennej, prawa budowlanego oraz ochrony środowiska,
· obowiązkowość, systematyczność, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
· umiejętność pracy w zespole,
· umiejętność organizacji i planowania pracy,
Wymagane dokumenty :
a) życiorys zawierający szczegółowy opis dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy – opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Miejską pracownię Urbanistyczną w Toruniu, ul. Grudziądzka 126 B”,
b) list motywacyjny - odręcznie podpisany,
c) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
e) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 pkt.2 - 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. , poz. 1282),
f) oświadczenie o zapoznaniu się klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielopiętrowy z windą,
b) czas pracy: 1 etat, 40 godzin tygodniowo.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Toruniu, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 126 B, 87- 100 Toruń, pok. 315 w godz. od 7.30 do 15.30 w zamkniętych kopertach lub pocztą na adres MPU z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszy asystent”.
Oferty przyjmowane będą do dnia 31 stycznia 2020r. przy czym decydująca jest data faktycznego wpływu dokumentów do MPU w ww. terminie, a nie data nadania.
Dodatkowe informacje:
a) miejsce wykonywania pracy: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Toruniu, ul. Grudziądzka 126 B, 87- 100 Toruń,
b) aplikacje, które wypłyną do MPU niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
c) oferty nie zawierające własnoręcznego podpisu pod dokumentami (życiorys, list motywacyjny, oświadczenia) nie będą podlegały rozpatrzeniu,
d) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.mpu-torun.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku przy ul. Grudziądzkiej 126 B, III piętro,
e) zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny lub nie dokonania wyboru spośród osób, które będą spełniały warunki formalne,
f) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Klauzula Informacyjna:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Miejska Pracownia Urbanistyczna z siedzibą w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 126 B w Toruniu. W sprawach ochrony danych osobowych został powołany Inspektor Ochrony Danych Osobowych Pani Sylwia Słomińska - Buńka, adres korespondencyjny: Plac św. Katarzyny 9, 87-100 Toruń, tel. 56 61 18 992.
Dane osobowe kandydatów
przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE ( ogólne rozporządzenie o
ochronie danych ) oraz ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974
r. Kodeks Pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych oraz regulaminu naboru pracowników na wolne
stanowiska urzędnicze w MPU.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii
Europejskiej. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do danych,
sprostowania ich, gdy zachodzi taka konieczność, poprawienia danych osobowych,
żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane osobowe mogą być przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane osobowe mogą być przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Podanie danych jest warunkiem udziału w rekrutacji, a
żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w
naborze.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w
procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty
aplikacyjne pozostałych osób mogą zostać odbierane osobiście przez
zainteresowanych, w terminie 3 miesięcy po rozstrzygnięciu naboru. Oferty
nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych informacje o wynikach naboru zawierające imię,
nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną
upublicznione na stronie internetowej www.bip.mpu-torun.pl oraz na
tablicy informacyjnej MPU przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Miejska Pracownia Urbanistyczna informuje, że na niezgodne z prawem
przetwarzanie danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
metryczka
Wytworzył: Iwona Krwawicz (17 stycznia 2020)
Opublikował: Tomasz Łepkowski (17 stycznia 2020, 13:16:02)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1799